laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Driemanspolder, Nederland van larissa Togt - WaarBenJij.nu laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Driemanspolder, Nederland van larissa Togt - WaarBenJij.nu

laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg larissa

01 Mei 2014 | Nederland, Driemanspolder

Laatste dagje in Nederland gehad en dan ga ik vanaf morgen toch echt het grote avontuur aan. Alles is ingepakt inclusief leuke cadeautjes die ik heb gehad. Morgen ochtend vlieg ik om 7:25 vanaf Rotterdam AirPort. Ik heb er echt onwijs veel zin in om dit grote avontuur aan te gaan met Naomi en Irene. Het word hard werken maar ook super veel genieten. Ik probeer af en toe wat contact te houden via mijn dagboek larissastage.waarbenjij.nu . en daarom wil ik tegen al mijn lieve vrienden familie kennissen zeggen voor de komende vijf maanden a bientot, see your soon xx van laris

• 01 Mei 2014 - 23:47

Nick En Debbie Tamerus:

Lieverd heel veel plezier in Frankrijk, maak er een top tijd van.
    We gaan je de komende tijd volgen op je dagboek.