twee weken in frankrijk - Reisverslag uit Saint-Amand-de-Belvès, Frankrijk van larissa Togt - WaarBenJij.nu twee weken in frankrijk - Reisverslag uit Saint-Amand-de-Belvès, Frankrijk van larissa Togt - WaarBenJij.nu

twee weken in frankrijk

Door: larissa

Blijf op de hoogte en volg larissa

17 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Amand-de-Belvès

Heeii allemaal,
twee weken geleden heb ik voor het laatst wat geschreven op mijn blog. daarom dacht ik laat ik weer eens wat schrijven om te laten weten hoe het met me gaat. Het gaat onwijs goed hier en elke dag leer je weer steeds meer Frans. Verder praat ik vooral veel Engels.
Wat ik de afgelopen 2 weken gedaan heb zijn vooral klusjes op de camping waaronder een nieuw tuinhuis bouwen of tewel het technisch lokaal voor de nieuwe glijbaan. Wezen inrichten van de nieuwe mobile- homes en meer. Wij zijn met zijn drieën ook al begonnen met het voorbereiden van de animatie. Zo heeft ieder van ons de opdracht gekregen om een dagprogramma in elkaar te zetten. Maar zo heb ik ook opgekregen om de Aqua- gym de zomerdans en de minidisco te bedenken.

Zo dit was even een kort verhaal

see you

Tags: france, campsite

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

larissa

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 3002

Voorgaande reizen:

02 Mei 2014 - 15 Oktober 2014

Stage Les Hauts de Ratebout

Landen bezocht: